Цікаве
6 найбільш ГІГАНТСЬКИХ КАРТИН В РОСІЙСЬКІЙ ЖИВОПИСУ

6 найбільш ГІГАНТСЬКИХ КАРТИН В РОСІЙСЬКІЙ ЖИВОПИСУ


----------------------------------
6 самих гігантських картин в російського живопису. Для цих картин були побудовані спеціальні зали, тисячі ескізів були намальовані і намальовані за ці роки. Їх купили найбагатші люди свого часу. Ось відомі з них.
Костянтин Маковський. Звернення Мініна в Нижній Новгород, 1896 г. Розміри: 698 x 594 см (41,4 м²)
Найбільше зображення в нашому списку було написано майже 20 років. Уже будучи досвідченим автором історичних картин, Маковський був натхненний шедевром Рєпіна «Козаки, які пишуть листа турецькому султану» і вирішив здолати майстра. У центрі картини - старійшина Земський Кузьма Мінін, герой звільнення Росії від польської інтервенції 1612 року, яка закликає жителів Нижнього Новгорода зібрати скарби, щоб допомогти країні звільнитися від поляків.
Зображення було придбано Імператорським придворним міністерством і представлено в Нижньому Новгороді до ювілею династії Романових. Зараз він зберігається в окремій будівлі Нижегородського державного художнього музею (поруч з подіями, описаними на фото).

Олександр Іванов. Явище Христа для людей, 1837-1857 рр. Розміри: 540 × 750 см.
Іванов працював на полотні 20 років в Італії. Царська родина сплатила перевезення картини в Санкт-Петербург, де вона була виставлена ​​разом з численними ескізами. Після смерті художника картина була куплена імператором Олександром II і передана в дар першому публічному музею Румянцева в Москві. Для неї був побудований окремий двір, а пізніше - окрема кімната в Галереї Тріетяковской, куди вона переїхала після революції.
Особи паломників, святих і іванівських Христа писали з давніх статуй, намагаючись надати їм східні риси. Але особа мандрівника з тростиною (сидить праворуч від центральної фігури Іоанна Хрестителя) вважається автопортретом художника.

Ілля Рєпін. Урочисте засідання Державної ради 7 травня 1901 року в честь сторіччя з дня його створення. 1903 Розмір: 400 × 877 см
Найбільший екран в нашому списку написав Ілля Рєпін. Замовлення полотна в жанрі «груповий портрет» прийшов особисто від імператора Миколи II. Рєпін був присутній на урочистому зібранні ради і зробив загальну картину, яка допомогла йому в його роботі. Однак для портретних замальовок кожен з членів ради позував художникові і його помічникам - Івану Куликову і Борису Кустодієва - окремо.
Рєпін мав описати, як Микола II прочитав урочисту промову, але художник вирішив додати емоції і руху і описав процес роздачі медалей. Рєпін затвердив всі ескізи особисто від імператора. Спочатку картина експонувалася в Маріїнському палаці в Санкт-Петербурзі - там, де збиралася рада. Пізніше він був переведений в Російський музей, де сьогодні поряд із замальовками займає величезний зал.

Карл Брюллов. Останній день Помпеї, 1833 г. Розмір: 456,5 × 651 см (29,7 м²)
Ідея великого полотна про смерть Помпеї прийшла до Брюллова під час поїздки в Неаполь, і основна робота над картиною велася в Римі протягом шести років. Художник ретельно вивчав архівні історичні джерела та, звичайно ж, руїни самого міста.
Картина мала величезний успіх: вона була виставлена ​​в Мілані та Парижі, а потім привезена в Санкт-Петербург і подарована царю Миколі I. Спочатку полотно експонувалося в Ермітажі, і все місто стікався, щоб подивитися на нього. В кінці XIX століття роботи були переведені в Російський музей, де він знаходиться зараз.

Василь Полєнов. Христос і грішник. 1888 Розмір: 325 × 611 см (19,8 м²)
Полєнов - один з головних російських релігійних художників. Він взяв на себе зобов'язання написати «Христос і грішник під враженням від Іванова« Явлення Христа народу ». У пошуках натхнення він подорожував по Близькому Сходу і, в гонитві за автентичністю, зробив величезну кількість нарисів будівель і портретів місцевих жителів. Всі костюми героїв були особисто зшиті дружиною Полєнова, а художник малював їх з натури.
На гроші, отримані від продажу картини (вона була куплена імператором Олександром III), художник придбав садибу і побудував будинок (нині Музей Поленово), де він надав спеціальну кімнату для повнорозмірного ескізу для картина. Оригінальні роботи експонуються в Російському музеї в Санкт-Петербурзі.

Василь Суриков. Бояр Морозова. 1884-1887 Розміри: 304 × 587,5 см (17,9 м²)
Ще один масштабний шедевр Третьяковської галереї відображає трагічний момент російської історії: розкол церкви. Багата дворянка, яку відвезли в ланцюгах, показує два пальці як символ того, що її стара віра не може бути зламана.
Суриков народився і виріс в Сибіру, ​​де було багато старовірів, тому тема розколу завжди була його інтересом. Персонажі, включаючи дворянку, копіюються випадковими спостерігачами. У музейній кімнаті разом з фотографією ви можете побачити ескізи своїх портретів.
↓Поділитися з друзями в Facebook↓

↓Тисни «Подобається» і отримуй тільки кращі пости в Facebook↓
Інші матеріали рубрики: